Parad

                                                                 Datum: 2013-12-15 Kl: 20:43:15
Igår red jag Parad, vi hade vikarie så vi hade dressyr med lite bommar. Det gick rätt bra, börjar "lära mig hans knappar" (bara för att jag inte kom på något bättre sätt att skriva det på) lite grann i alla fall. Parad är en ganka försiktig häst, man skulle kunna kalla honom lättskrämd. Han reagerade lite på läktaren två gånger då det stod folk i trappan/satt på nedersta raden vilket man inte ska göra av hänsyn till hästarna. Vi hoppade ett litet hinder på typ 40-50 centimeter i slutet, haha. ^^
 
Lyckades inte hitta någon bild på honom så jag bjuder på tipset att aldrig dricka Fanta Grape. :---) Testade på det igår efter att ha hört oerhörda mängder med bra saker om den, men.... Fyfan. Smakade som smält godis typ. Eller som en vindruva som man skurit upp, tryckt in så mycket socker man kunnat i, sytt ihop och sedan rullat i socker. Det vill säga inte alls gott. Uäk.
 
 
Skrev inlägget igår, men det publicerades tydligen inte.






Ditt söta namn:
Ska jag komma ihåg dig? ♥

Din email (som bara jag ser):

Din blogg:

Din kommentar: