Tio saker du kanske inte visste om mig

                                                                 Datum: 2013-12-03 Kl: 20:20:00
  • När jag ridit i ett-två år blev jag helt förälskad i en ridskoleponny som heter Scotty, som jag fortfarande, fyra-fem år senare tycker sjukt mycket om även om jag inte kan rida honom längre och inte är med honom lika ofta.
 
  • Min absoluta favoritbloggar är Epicfaiil.se & Candie.blogg.se
  • Jag köper mycket mer godis än jag äter. (När jag köper godis vilket inte händer så ofta). Det händer även rätt ofta att jag behöver slänga det eftersom det blivit för gammalt.
  • Jag har en tvillingbror och jag anser inte alls att vi är lika. Vet inte om det stämmer. cx
  • Jag vill ha typ en miljon olika Body Mists men jag lägger mycket hellre pengar på annat.
  • Kan bli jätteglad bara genom att lyssna på glad musik, tyvärr kan jag bli deppig med deppig musik också :<
  • Om jag är med folk jag inte känner särskilt väl kan jag uppfattas som väldigt allvarlig och tråkig. >.> 
  • Jag har inte somnat till någon timme mitt på dagen sedan jag var 6-7 år (kanske ännu yngre, vet inte riktigt)
  • Jag älskar Ebay. (♥♥♥)
  • Datorn jag använder (som för övrigt inte är min egna, men det är typ bara jag som använder den) surrar jättehögt och låter som den ska dö om jag spelar typ Battlefield Heroes - men inte alltid. Ibland surrar den när jag inte gör det också ahahah...
Postat av: Celine

Åh jag har alltid velat ha en tvilling!
Fast jag får nöja mig med min lillebror haha!

Skrivet 2013-12-05 kl. 17:01:16
URL: http://celinelf.blogg.se






Ditt söta namn:
Ska jag komma ihåg dig? ♥

Din email (som bara jag ser):

Din blogg:

Din kommentar: