Bloggar jag läser ~

                                                                 Datum: 2013-11-21 Kl: 20:23:00
Jag läser en hel del bloggar mer eller mindre ofta. Har bara några få jag kollar dagligen, men många jag kollar ett antal gånger per vecka!
 
Keela.se
Johannabloggar.se
Epicfaiil.se
Ceciliakjaerbeck.se
Viras.se
Caty.nu
Emmisbellis.blogg.se
Weride.blogg.se
Kosterdrommar.blogg.se
Candie.blogg.se
Nellieberntsson.se
Smillaberntsson.se
Andreamuller.se
Tyrashastar.se
Emmajunermarks.blogg.se
 
Det var ju en del... ^^
Postat av: Miss Naily A Fucking Rockstar

Min blogg va inte med:( Fan vad gött det lät med pizzamackor i senare inlägg. Kram

Skrivet 2013-11-30 kl. 17:00:09
URL: http://www.fames.se/missnaily






Ditt söta namn:
Ska jag komma ihåg dig? ♥

Din email (som bara jag ser):

Din blogg:

Din kommentar: