Hoppning

                                                                 Datum: 2013-11-15 Kl: 22:11:00
Idag red jag lektion. Hade en häst som heter Densie, har ridit henne väldigt mycket den här terminen. ^^ Idag kände jag dock inte alls igen henne. Dels var hon sur i stallet och hon brukar vara ganska gosig, i ridningen kändes hon bara jobbig och trött. Hon ville verkligen inte böja sig minsta lilla i början, även om jag fick henne att gå helt okej i slutet. 
 
När det kom till hoppningen ville hon inte galoppera och jag kände mig som en trött nybörjare på fel lektion. Uhhh. Min ridlärare tyckte inte jag skulle ha ett ridspö att lägga till lite i galoppfattningen heller, även fast jag alltid brukar ha det på henne eftersom jag anser att det går bättre så. >.> Över hindrerna kom vi i alla fall och hon vägrade inte / slängde sig åt sidan. 
 
Cecilia filmade också och det såg helt okej ut på filmen (utöver mina misslyckade galoppfattningar...) men när man screenshotade såg jag att jag hade världens fulaste armar. Behöver jag säga mer? Det gick inte bra helt enkelt. Punkt.






Ditt söta namn:
Ska jag komma ihåg dig? ♥

Din email (som bara jag ser):

Din blogg:

Din kommentar: