Jag vill ha snö

                                                                 Datum: 2013-11-19 Kl: 18:04:55
Jag hatar hösten. Eller inte början av hösten, men den här sena hösten när det är så kallt och mörkt men ändå ingen riktig vinter. Och sedan bara för att det ska vara lite extra ruggigt så regnar det och blir lerigt och äckligt. Bläää. Fast den här hösten har ändå varit ganska snäll. Ganska. Men det borde vara tidig höst och sedan *hopp* vinter!! Hade ju varit awesome. 
 
Med vintern kommer ju även julen - alla är glada och man får pakeeeeet + det är så mysigt med alla tända ljus mehehe. ♥
 
J'adore Fashion ~'s Photos | via Facebook
Untitled
 
Bilder härifrån.
Postat av: Emma

sv; Ja det får du ta och göra! :)

Åh jag vill också ha snö och jul, det är så mysigt!!

Skrivet 2013-11-20 kl. 21:09:13
URL: http://tragiskt.blo.gg
Postat av: Emelie

Underbara bilder!

Skrivet 2013-11-21 kl. 11:54:40
URL: http://eyebe.blogg.se






Ditt söta namn:
Ska jag komma ihåg dig? ♥

Din email (som bara jag ser):

Din blogg:

Din kommentar: