London Dag 1

                                                                 Datum: 2013-11-09 Kl: 09:52:00
Hej på er! Då jag endast har Wi-fi om jag är i mina föräldrars hotellrum så kommer jag bara kunna blogga en gång per dag eller så om jag inte sätter mig på nåt café med Wifi. ^^ Det kostar nämligen pengar per PRYL man ska ha Wi-fi till, så vi har bara till datorn och den står där. Hur som helst så kan jag berätta om gårdagen. c:
 

Vi kom fram till London runt klockan två (?) och vid tre var vi framme vid hotellet. Då visade det sig efter en del krångel fram och tillbaka att vi skulle vara på ett annat hotell (vi reste med någon sport-grejs som bokade hotell och sådant åt oss). När vi fick veta det så åt vi och sedan försökte vi ta tunnelbanan till det andra hotellet, men den linjen vi skulle åka med var inställd på grund av reparation. Vi fick alltså ta oss tilbaka till hotellet vi inte skulle vara på och ta en taxi därifrån. Det kändes så konstigt att det var glas mellan där man satt och där chauffören satt. Slutligen kom vi i alla fall fram till hotellet och det verkar jättebra utöver det här med Wi-fi då! 
 
Framemot kvällen åkte vi in till Picadilly Circus och strosade omkring. Det fanns "M&M World" där det luktade extremt stark av M&M och även om jag älskar det godiset så ville jag typ spy. Uäk. Men det fanns himla mycket söta saker (det var flera våningar!!) som tyvärr också var väldigt dyra. Det var allt ifrån t-shirts till handdukar eller julgransformer med godis. Vi besökte även ett Fish & Chips-ställe där de andra satt och åt och jag sattt och stirrade i en reseguide, ehehe. Var inte hungrig ju!! När vi senare skulle tillbaka till hotellet igen lyckades vi ta fel tåg och fick testa på att vara snurriga turister i en enorm stad. Det var ett jobbigt yrke.
 
 
 
Postat av: Cecilia

Jag skulle köpt till mobilen och sen delat till datorn. ^.^
Eftersom jag inte kan kika dig: Köp en kjol kvinna!

Svar: Hittade världens finaste på Primark men den fanns bara i fett stora storlekar )):
Smart men ingen skulle velat köpa till min mobil mweheheheh
Johanna :3

Skrivet 2013-11-09 kl. 14:14:31
URL: http://ceciliakjaerbeck.se






Ditt söta namn:
Ska jag komma ihåg dig? ♥

Din email (som bara jag ser):

Din blogg:

Din kommentar: