London Dag 2

                                                                 Datum: 2013-11-10 Kl: 09:44:00
Vi startade dagen med att äta hotellfrukost, nomnomnom. Dagen var planerad som "shopping-dag" för mig och mamma och så blev det! ^^ Vi startade på Lillywhites där det inte bara fanns sportkläder utan mycket annat fint också. Det var rea på typ allting så det var jättebilligt. *-* Därefter tog vi oss vidare genom Chinatown med siktet inställt på Oxford Street. Jag köpte en del grejer i lite olika affärer. Visar inga saker nu utan jag får göra någon form av haul när jag kommer hem. 
 
 
Vi avslutade dagen på en libanesisk restaurang där de inte direkt körde på tallriksmodellen HAHA. Det var jättegott men jag orkade inte ens hälften. Kändes hemskt. 
Postat av: Cecilia

DU BEHÖVER INTE PUBLICERA
Kan du köpa Collection lastning perfection concealern till mig i färgen light?
Hört på youtube och så att den är jättebra och sen så kostar den inte så mycket. Vet att den finns på bl. a. Boots. Du får självklart pengar sedan.
Bara för att jag måste: Saknar dig bby <3

Skrivet 2013-11-10 kl. 23:12:35
URL: http://ceciliakjaerbeck.se






Ditt söta namn:
Ska jag komma ihåg dig? ♥

Din email (som bara jag ser):

Din blogg:

Din kommentar: