London Dag 4

                                                                 Datum: 2013-11-11 Kl: 19:44:00
Idag har det varit en bra dag! Vi började med att åka London Eye och det var ingen kö alls så det var helt awesome! Man såg verkligen mycket trots att det låg lite regn i luften. Tog en del bilder som jag kanske kan visa vid ett senare tillfälle hehe. ^^ Sedan tog jag och mamma tunnelbanan till Camden Town där vi gick i en massa affärer, köpte två par over knee-strumpor och en kjol. Efter att ha ätit lunch och tillbringat ett antal timmar i affärerna och på marknaden så tog vi tunnelbanan till en station nära Picadilly Circus så jag kunde besöka två affärer jag besökt tidigare men hoppat över att köpa något i då. 
 
När vi kom till tunnelbanestationen som hotellet ligger vid köpte vi cupcakes som vi åt på hotellrummet. Nomnomnom. Min hette Strawberry Deluxe. ♥
Postat av: Emma

Mums

Skrivet 2013-11-12 kl. 16:44:31






Ditt söta namn:
Ska jag komma ihåg dig? ♥

Din email (som bara jag ser):

Din blogg:

Din kommentar: