Ops...

                                                                 Datum: 2013-11-17 Kl: 12:51:07
Idag vaknade jag vid okänd tid, skulle gissa runt 9/9.30. Jag var för trött för att gå upp så jag låg kvar och läste och när jag sedan går upp är klockan 11.20?! Det var inte alls en trevlig överraskning eftersom jag hade tänkt göra massa saker innan jag ska på släktkalas.
 
En mycket mer trevlig överraskning var att det hade kommit paket till mig! I det låg en hoodie jag beställde från Ebay för typ en månad sedan! :D Jag hade väldigt låga förväntningar på den eftersom priset var lågt och det var One Size, men den satt helt okej och den går nästan ner till knäna. Dör. Det är en panda på den ocksååå. ♥
 
 
Ni får se bättre bilder senare, dessutom visar denna bilden färgen felaktigt. x3






Ditt söta namn:
Ska jag komma ihåg dig? ♥

Din email (som bara jag ser):

Din blogg:

Din kommentar: