Todaay

                                                                 Datum: 2013-11-14 Kl: 21:01:16
Idag har jag:
  • Målat naglarna (Försökte använda händerna innan det var klart TVÅ gånger. Så jag fick måla om två gånger!! Blev fult ändå, enfärgat och tråkigt.)
  • Gjort läxor ;_;
  • Filmat sakerna jag köpte i London och irriterat mig på att den busiga kameran inte har autofokus. Så det kommer vara dåligt fokus typ hela tiden. wähä.
 
Idag har jag inte:
  • Ätit Pocky (om någon undrar eller så)
  • Hoppat på hustak (Vi såg en film på franskan där de hoppar omkring på hustak om ni undrar. heheheh)
Sneakpeak eller nåt. Och innan någon hinner fråga mig så är jag trött. Kanske lite väl trött. Tack och hej.
Postat av: Hanna

Det hetrr faktiskt pakour ;*

Svar: Men i filmen hoppar dom som idioter över tak över bilvägar och sånt. Så parkour låter inte lika "farligt/coolt"!!
Johanna :3

Skrivet 2013-11-18 kl. 07:28:27






Ditt söta namn:
Ska jag komma ihåg dig? ♥

Din email (som bara jag ser):

Din blogg:

Din kommentar: