Idrott o sånt

                                                                 Datum: 2013-11-21 Kl: 16:26:43
Heii.
 
Vet ni vad jag har kommit fram till? (Nästan) alla mina inlägg om vad jag gjort börjar med "idag", antingen med ett "haii/hej" innan eller inte. Såå tråkigt!! Man kan ju faktiskt börja på mängder av andra sätt:
  • Det har varit en .... dag idag
  • Dagen var ....
  • Ehh... Det här var svårare än jag trodde. Ups. HEHE.

Dagen har i alla fall varit riktigt bra, vi har "Elevens Val" tre dagar i skolan och då får man välja olika saker, t.ex NO eller idrott. Jag har idrott och idag hade vi en tre timmars bollsportstunering. Det var inte sådär jätteroligt men ändå inte hemskt. xD Efter det åt vi, potatis- och purjulöksoppa och pannkakor. Det tyckte magen om, nomnom.
 
Nu kallar franskaboken på mig. Ska ha prov om en vecka. Kommer säkert vara jätteläskigt och svårt. Wähä.
 
Postat av: Johanna - A dream as a model ♥

fin blogg :) Diggar ditt namn ;)

Svar: Tack, detsamma haha ;3
Johanna :3

Skrivet 2013-11-21 kl. 19:14:23
URL: http://jonza.blogg.se






Ditt söta namn:
Ska jag komma ihåg dig? ♥

Din email (som bara jag ser):

Din blogg:

Din kommentar: